Breaking

Post Top Ad

Your Ad Spot

Τετάρτη 6 Μαΐου 2020

Bάλε καρπούζι και...φύγαμε! - Χρήστος Μακροζαχόπουλος

Μια λέξη μόνο: Βρείτε το και αγοράστε το!

Εντάξει δεν είναι μια λέξη, είναι πρόταση ολόκληρη αλλά κυριολεκτώ. Το 'Βάλε καρπούζι και... φύγαμε' είναι δημιούργημα του ταλαντούχου Χρήστους Μακροζαχόπουλο ή στον κόσμο των κόμικ Chris Makro. 

Η προσωπική μου άποψη είναι πως βιώνουμε ένα όνειρο μέσα σε ένα σουρρεαλιστικό όνειρο. Είναι μια πολύ καλοδουλεμένη δουλειά, με προσεχτικό και όμορφο σχέδιο. Τι εννοώ όταν λέω προσεχτικό και όμορφο σχέδιο. Οι λεπτομέρειες που είναι φτιαγμένοι οι ήρωες και ο διαφορετικός τρόπος σχεδιασμού τους ήταν κάτι που δεν περίμενα καθόλου αλλά μου άρεσε. Δεν θα το ήθελα να είναι σχεδιασμένο διαφορετικά.

Είναι ένα κόμικ ευκολοδιάβαστο, που δεν σε μπερδεύει καθόλου η εναλλαγή των χαρακτήρων, οι διάλογοι είναι αστείοι και εφευρητικοί και το σενάριο... δίνει ρέστα. Είναι εμφανέστατες οι επιρροές του Χρήστου από τα κομιξ της Disney κάτι που εμένα προσωπικά μου δημιουργησε μια γλυκιά νοσταλγία μιας και μεγάλωσα με αυτά τα περιοδικά.

Αν και καλοκαιρινό, το 'Βάλε καρπούζι και... φύγαμε!' είναι το must κάθε εποχής. Κρυφή ευχή; Να υπάρξει και δεύτερο μέρος. Είμαι περίεργη να μάθω τελικά καρπούζι αγόρασε κανένας;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Post Top Ad

Your Ad Spot

Σελίδες